Můj požadavek „zmizel“?

První možnost: Skončila platnost požadavku (tzv. doba zájmu).

Systémem přednastavená doba platnosti požadavku je půl roku. Pokud se ani do té doby nepodaří požadavek vyřídit, ukončí se jeho platnost a je odstraněn.

Druhá možnost: Váš požadavek byl vyřízen, ale knihy jste si v daném termínu nevyzvedli.

Informace o tom, že je pro vás kniha připravena, se posílají e-mailem (v případě, že jste uvedli svou e-mailovou adresu při registraci). Kniha čeká na objednavatele většinou 3 dny od vyskladnění (u rezervací 5 dní), jednotlivé knihovny mají pravomoc tuto dobu měnit. Datum, do kdy na vás kniha čeká, je uvedeno v emailu, který dostanete po vyřízení vašeho požadavku a také v seznamu Vašich požadavků, který je přístupný přes www.

Po uplynutí této doby se kniha vrací zpátky do skladu nebo je připravena k vypůjčení dalšímu uživateli. Váš požadavek je odstraněn.