3MG216 - Základy marketingu pro informatiky a statistiky
zobrazit sylabus předmětu...
Základní a doporučená literatura
- Základy marketingu
Karlíček, Miroslav. Praha: Grada Publishing, 2013 ISBN: 829661751 - Moderní marketing : 4. evropské vydání
Kotler, Philip. Langerová, Jana. Nový, Vladimír. Praha: Grada, 2007 ISBN: 190752591 - Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? : online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak
Geffroy, Edgar K.. Pondělíček, Jiří. Praha: Management Press, 2013 ISBN: 837504022 - The fundamentals of marketing
Russell, Edward. Lausanne: AVA Academia, 2010 ISBN: 978-2-940373-72-7 - Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu
Karlíček, Miroslav. Praha: Grada Publishing, 2016 ISBN: 978-80-247-5769-8 - Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu
Karlíček, Miroslav. Král, Petr. Praha: Grada Publishing, 2011 ISBN: 724296097 - Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi,
Kozel, Roman. Praha: Grada, 2006 ISBN: 80-247-0966-X (váz.)
Knihovna doporučuje
- Marketing management
Kotler, Philip. Keller, Kevin Lane. Juppa, Tomáš. Machek, Martin. Praha: Grada Publishing, 2013 ISBN: 80-247-4150-4 - Základy marketingu
Boučková, Jana. Praha: Oeconomica, 2011 ISBN: 741402297